Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  مالكان اصلي خانه، وزير راه و شهرسازي، املاك دلتا مالكان اصلي خانه، وزير راه و شهرسازي، املاك دلتا

املاک دلتا

مالكان اصلي خانه هاي خالي معرفي شدند!

وزير راه و شهرسازي گفت: بسياري از مالكان واحدهاي خالي افراد حقوقي هستند كه ماليات اين واحدها ۲ برابر حساب مي‌شود.

به گزارش «مجله ملكي دلتا»، وزير راه و شهرسازي با بيان اينكه ما براي شناسايي خانه‌هاي خالي دو گزينه را در دستور كار خود قرار داده‌ايم، گفت: گزينه اول آن بود كه مردم از طريق سامانه املاك و اسكان ثبت‌نام كنند و گزينه دوم هم ارسال پيامك به مالك بود كه آن‌ها واحد مسكوني خود را تأييد مي‌كردند.

وزير راه و شهرسازي همچنين با اشاره اينكه تاكنون يك ميليون و ۳۰۰ هزار واحد مسكوني خالي شناسايي شده كه ۶۰ درصد از خانه‌هاي خالي را شامل مي‌شود، افزود: تاكنون ۳ ميليون نفر در سامانه املاك و اسكان ثبت نام كرده اند و ما به زودي پيامك را به صاحبان واحدهاي مسكوني ارسال مي‌كنيم.

اسلامي در ادامه با تاكيد براينكه از روزهاي آينده بايد سازمان امور مالياتي پيامك‌ها و اظهارنامه‌هاي مالياتي را ارسال كند، گفت: بسياري از مالكان واحدهاي خالي افراد حقوقي هستند كه ماليات اين واحدها ۲ برابر حساب مي‌شود.

 

تكليف ماليات بر عايدي سرمايه چه ميشود؟
وزير راه و شهرسازي در ادامه به ماليات بر عايدي سرمايه هم اشاره كرد و افزود: اين طرح خود باعث ايجاد پويا شدن اقتصاد و جلوگيري از واسطه‌گري مي‌شود كه در حال حاضر اين طرح در مجلس قرار دارد و اميدواريم نمايندگان مجلس با تمهيداتي كه به‌كارمي گيرند، اين طرح را هرچه زودتر ارائه كنند.

وي همچنين با اشاره به اين‌كه تسهيلات مورد بازار مسكن پيش‌از اين ۱۰۰ميليون تومان بود، گفت: با مصوبه اخير شوراي پول و اعتبار اين تسهيلات را به ۲۵۰ ميليون تومان رسانديم.

مطالعه بيشتر: مطلب «دست دلالان از بازار مسكن قطع مي‌شود» را در سايت ملكي دلتا بخوانيد.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/5/6 ساعت: ۱۰ توسط:amlakedelta :